Fine perser på Bislett
Under kveldens Boysen Memorial kom to av våre fremste utøvere på jentesiden i fokus med flotte nye perser. Andrea Nygård Vie senket sin knappe to uker gamle bestenotering på 1500m med en 1/10 sek til 4:13.59. Erle Musum Lyng tok en større jafs av sin 11 dager gamle pers på 800m som hun senket med 1.09 sek til riktig så fine 2:08.45. Våre andre deltagere på Bislett presterte som følger - Sondre Faugstad Amundsen vant sitt heat på 200m i +0.3 med 21.66, Anzu Lovise Kvam løp 1500m på 4:38.99 og Thomas Iversen Skoge satte årsbeste på 800m med 1:54.51
Erle og mamma som kjørte ens ærend fra Stjørdal da hun skjønte at Erle var i perseform
Anzu i fint driv
Andrea stabil på gode tider tett på norgestoppen også på 1500m
Sondre Faugstad Amundsen tilbake i gulardrakt - noe vi er glade for
Sondre vinner bla annet foran Mathias Hove Johansen og Even Meinseth